Auteur Topic: Technische Staf  (gelezen 1170 keer)

jager

• Steward
  • Belofte
  • *
Technische Staf
« Gepost op: 11:29 - 16 feb 2010 »
Draag hier de ideale opvolger aan die Telstar gaat behouden voor de jupiler league. Uiteraard wel een haalbare kandidaten en onderbouw je keuze. Moet het een ervaren trainer worden, wordt het een oude bekende of kiest telstar voor 1 van de net geslaagden voor de cursus cbv:
waarvan hieronder de namen:

Alfons Arts (sc Cambuur), Dennis Bergkamp (Ajax, foto), Adrie Bogers (RKC Waalwijk), Ton du Chatinier (FC Utrecht), Phillip Cocu (PSV/KNVB), Ernest Faber (PSV), Fred Grim (Ajax), René Hake (FC Twente), Dirk Heesen (FC Oss), John Karelse (NAC Breda), Patrick Kluivert, Art Langeler (FC Zwolle), Erwin van de Looi (FC Groningen), Dick Lukkien (BV Veendam), Eric Meijers (Achilles '29), David Nascimento, Alex Pastoor (Excelsior), Ab Plugboer (FC Volendam), Michael Reiziger, Hesterine de Reus (KNVB) en Michel Vonk (AZ).
« Laatste verandering: 08:08 - 25 jun 2010 door Telstarfans »

Skippy

• A-Junior
  • fanplan Zuid-Holland West
Re: Wie moet de nieuwe trainer worden?
« Reactie #1 Gepost op: 00:19 - 17 feb 2010 »
Ik mis Kistemaker..  ;)
Wij van de Vrijstaat

el professor

• Steward
  • A-Junior
  • *
    • stadionsweblog
« Reactie #2 Gepost op: 20:56 - 17 feb 2010 »
Toon Beijer zou mooi zijn. heb alleen geen idee of hij dat wel wil

jager

• Steward
  • Belofte
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 13:14 - 18 feb 2010 »
Doe mij maar Aandewiel en dan Beijer als technische baas, maar dat zal wel te duur zijn.
« Laatste verandering: 12:53 - 01 jun 2010 door Telstarfans »

Telstarfans

• Hoofdsteward
  • Witte Leeuw
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 09:25 - 11 jun 2010 »
Vandaag zouden dus Poortvliet (trainer) & Beijer (technische zaken) gepresenteerd gaan worden.

Benieuwd of Toon dan a la Bout in de rol van technisch coördinator EN assistent gaat werken.

Gideon Dijks keert geloof ik niet terug na de zomer. Keeperstrainer Kees Kalk heeft geloof ik wel een doorlopend contract.

Stone

• C-junior
  • *
  • Telstar Till I Die!
    • Telstar Vak-I
« Reactie #5 Gepost op: 14:30 - 11 jun 2010 »
Vandaag zouden dus Poortvliet (trainer) & Beijer (technische zaken) gepresenteerd gaan worden.

Benieuwd of Toon dan a la Bout in de rol van technisch coördinator EN assistent gaat werken.

Gideon Dijks keert geloof ik niet terug na de zomer. Keeperstrainer Kees Kalk heeft geloof ik wel een doorlopend contract.

Poortvliet & Beijer zijn wel mensen die deze ploeg aan het voetballen krijgen zou leuk zijn als dit duo doorgaat.
Vroeger in IJmuiden was het altijd feest!

Salva

• B-Junior
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 18:42 - 11 jun 2010 »
Deze ploeg? :o

Stone

• C-junior
  • *
  • Telstar Till I Die!
    • Telstar Vak-I
« Reactie #7 Gepost op: 16:56 - 13 jun 2010 »
Deze ploeg? :o

Inderdaad beperkte fout  :-[

Telstarfans

• Hoofdsteward
  • Witte Leeuw
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 17:40 - 14 jun 2010 »
Citaat
Na lang wachten wordt het geduld van de supporters van Telstar eindelijk beloond! Uw club maakt dinsdagavond 15 juni om 20.30 uur de nieuwe trainer bekend. Dit zal gebeuren tijdens een speciale persconferentie in het TATA Steel Stadion.

Iedereen die de Witte Leeuwen een warm hart toedraagt wordt opgeroepen hierbij aanwezig te zijn. Trommel dus zoveel mogelijk vriend(inn)en op en zorg dat je erbij bent. Na afloop van de bekendmaking is er gelegenheid te proosten op de nieuwe trainer en het komende seizoen!

Nb. deze persconferentie wordt gesponsord door Zebra Uitzendbureau B.V., Mammoet Nederland, Ovenbouw Holland, P. Hussaarts B.V.

Een gesponsorde persconferentie....ongetwijfeld de pilskosten. Gaan er nog mensen heen?

Stone

• C-junior
  • *
  • Telstar Till I Die!
    • Telstar Vak-I
« Reactie #9 Gepost op: 20:48 - 14 jun 2010 »
Ik ga zeker even een kijkje nemen en natuurlijk een de handschudden met jan!

Skippy

• A-Junior
« Reactie #10 Gepost op: 17:36 - 15 jun 2010 »
Een gesponsorde persconferentie....ongetwijfeld de pilskosten.

Ik denk dat ze tegelijkertijd van Nistelrooy gaan presenteren...
Wij van de Vrijstaat

Telstarfans

• Hoofdsteward
  • Witte Leeuw
  • *
Re: Technische Staf
« Reactie #11 Gepost op: 08:08 - 25 jun 2010 »
Citaat
Terugkeer van Toon Beijer bij Telstar nabij.

Toon Beijer keert zo goed als zeker terug bij Telstar. De 57-jarige IJmuidenaar bereikte gisteren een akkoord met zijn vorige werkgever ADO Den Haag over een afvloeiingsregeling. Daarom heeft hij zijn handen vrij om de eerder gestarte onderhandelingen met Telstar af te ronden. Hij gaat komend seizoen beginnen bij de eerstedivisionist, die zich net op dat niveau wist te handhaven. Beijer werkte in het verleden maar liefst veertien jaar voor de Velsenaren, onder meer in de functie van hoofdtrainer en directeur voetbalzaken. Beijer gaat zich bij Telstar onder meer bezig houden met de samenwerking met eredivisionist AZ.

Bron: NHD 25-06-2010

San Mauro

• A-Junior
« Reactie #12 Gepost op: 08:46 - 25 jun 2010 »
Goed nieuws op de vrijdagmorgen!

Nu is de kans groter dat spelers objectief bekeken worden en men niet elke speler die vanuit Alkmaar deze kant op gestuurd wordt zomaar aangenomen wordt. (al denk ik dat Telstar hier nog steeds weinig inspraak in heeft). Toon Beijer heeft in  het verleden al vaker bewezen dat hij met relatief weinig middelen, prima spelers kan binden aan Telstar.

Iig een man terug met een Telstar-hart!  :D
Wie leverworst eet of een weduwe trouwt, weet nooit wat er in is gedouwd.

Skippy

• A-Junior
« Reactie #13 Gepost op: 10:01 - 25 jun 2010 »
Eens.. Belangrijk en goed nieuws..... Hoop dat hij op korte termijn nog het een en ander kan fixen...
Wij van de Vrijstaat

Stone

• C-junior
  • *
  • Telstar Till I Die!
    • Telstar Vak-I
« Reactie #14 Gepost op: 12:39 - 25 jun 2010 »
Eens.. Belangrijk en goed nieuws..... Hoop dat hij op korte termijn nog het een en ander kan fixen...

Play-Offs!!!