Selectie seizoen 2018-2019

TELSTARFANS | Voor en door Witte Leeuwen Forum Archief Selectie seizoen 2018-2019

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    jager
    Bijdrager

Seager, Scott,Lescano en Lemonis weg. Hopelijk komen er 2 echte versterkingen voor terug. Spits en creatieve middenvelder.

Dit jaar hadden we meer te besteden aan spelers materiaal dan vorig seizoen. Best zonde dat het dit seizoen niet gelukt is.
    Ik zou vast gaan selecteren voor volgend jaar alleen spelers halen, waar we ook volgend jaar wat aan hebben.
    het lange termijn bedoel ik. een ervaren verdediger, een creatieve middenvelder een echte nummer 10. en een bal vaste en scherpe spits hebben we nodig. daar zou ik mijn prioriteiten leggen op het moment.

Seager, Scott,Lescano en Lemonis weg. Hopelijk komen er 2 echte versterkingen voor terug. Spits en creatieve middenvelder.

Wel typisch eigenlijk dat deze spelers juist niet presteerden en weer weg zijn. Juist hun werden binnen gehaald als de spelers die Telstar naar een hoger plan zouden tillen. Knap staaltje mis management.

Ik ben benieuwd wie er tegen Helmond Sport in de basis staan. Veel geblesseerden en vertrokken spelers. Dat wordt puzzelen voor Snoei.

el professor
    Bijdrager

ik denk dezelfde opstelling als afgelopen zaterdag, met dan van haaren ipv seager (al hoop ik dat hij ons verrast en van haaren op de bank laat)

jager
    Bijdrager

Wel typisch eigenlijk dat deze spelers juist niet presteerden en weer weg zijn. Juist hun werden binnen gehaald als de spelers die Telstar naar een hoger plan zouden tillen. Knap staaltje mis management.

Ik vind het nogal ver gaan on dat mismanagement te noemen.  Zal wel door je az bril komen. Zijn legio redenen voor. Scott en Seager waren gewoon prima spelers, er zit vooral geen balans in de selectie. We moeten niet denkem dat na 1 topseizoen het elk jaar raak is. Telstar blijft het met een minibudget doen.

Ik vind het nogal ver gaan on dat mismanagement te noemen.  Zal wel door je az bril komen. Zijn legio redenen voor. Scott en Seager waren gewoon prima spelers, er zit vooral geen balans in de selectie. We moeten niet denkem dat na 1 topseizoen het elk jaar raak is. Telstar blijft het met een minibudget doen.

Kan aan mij liggen, maar dat is toch juist mis management. Dat heeft niks met een AZ bril te maken… (beetje goedkoop scoren)

jager
    Bijdrager

TELSTAR HUURT MOREIRA

Telstar en FC Groningen hebben een akkoord bereikt over de directe verhuur van aanvaller Ahmad Mendes Moreira(23) voor de rest van het seizoen. De huurling sluit per direct aan bij de selectie van Mike Snoei.

“Wij zijn heel blij dat wij Ahmad mogen verwelkomen bij Telstar. Dit is een zogeheten buitenkansje. Ahmad heeft het heel goed gedaan in de eerste seizoenshelft bij FC Groningen, maar door de aanvallende versterkingen bij de FC is zijn kans op speeltijd minder geworden. Wij hebben daar gebruik van kunnen maken en hem in ieder geval voor de rest van het seizoen aan ons kunnen binden. De kans op een langer verblijf is aanwezig, maar dat zal de komende periode moeten uitwijzen” legt technisch directeur Piet Buter uit. Of Telstar hiermee klaar is? “Nee, dat niet. Wij zoeken nog altijd minimaal één aanvallende versterking. Wij weten precies wat wij willen, maar het moet van beide partijen goed gaan klikken. Ook daar zullen de komende dagen hopelijk meer duidelijkheid brengen.”

Ahmad Mendes Moreira maakt sinds de zomer deel uit van de selectie van FC Groningen, dat hem overnam van Kozakken Boys na een indrukwekkend seizoen. In zijn eerste halve seizoen bij FC Groningen kwam hij tot 13 wedstrijden en één doelpunt. Van harte welkom bij de Witte Leeuwen!

Geen topversterking helaas. Had toch iets meer niveau verwacht. Maar ik laat me verrassen.

jager
    Bijdrager

Geen topversterking helaas. Had toch iets meer niveau verwacht. Maar ik laat me verrassen.

Ik geef het wel een kans

sailorfan
    Bijdrager

Top , die verwachting had ik ook niet . Wel hopelijk wat meer balans en dreiging op de helft tegenstander. Aan de andere kant wat hoop op versterking middenveld. De techniek van Scott en het inzicht van Plattje naar voren gericht  :)

Met de  transferdeadline van donderdagnacht in het zicht heeft Telstar nog  altijd geen spits aangetrokken. Wel heeft het met Nick Plomper een  nieuwe doelman gestrikt.

De technische staf van Telstar had goede hoop dat Jordy Thomassen  van De Graafschap maandag zou aansluiten bij de selectie maar kreeg op  het laatste moment te horen dat hij de kans op een buitenlands avontuur  wil afwachten.
    ,,Dat zorgt ervoor dat we op zoek moeten naar een nog betere optie”,  reageert technisch directeur Piet Buter. ,,We hebben nu een aanbieding  neergelegd bij een andere spits. Die is eerste keus.”

Telstar liet tijdens de winterstop de gehuurde aanvallers Facundo  Lescano en Ryan Seager terugkeren naar hun broodheren, Parma en  Southampton.
    Telstar heeft zich dus wel verzekerd van een nieuwe doelman. De  negentienjarige Nick Plomper komt transfervrij over van FC Groningen.  Hij tekent een contract tot het einde van het seizoen met een optie voor  nog een seizoen.
    Plomper komt uit Alkmaar en kwam eerder uit voor de jeugdteams van AZ  en Ajax. Als amateur speelde hij voor Kolping Boys en AFC ’34. Telstar  zocht een derde keeper nadat Jeroen Houwen terugkeerde naar Vitesse.

jager
    Bijdrager

Ik vond Moreira best aardig invallen voor iemand die 1 keer meegetraind heeft.  De rentree van El Idrissi was een verademing. Het hele optreden was hoopgevend

Ik ben niet ongelukkig met de mededeling dat Thomassen niet naar Telstar komt. Beperkte speler die niet veel scoort. Alleen wel tegen Telstar.
    Ik ben wel erg benieuwd wie die betere optie is. Ik heb alle eredivisie clubs even doorgelopen en ik zou niet weten welke reservespits beschikbaar en bruikbaar is en betaalbaar is voor Telstar natuurlijk. Maar we zullen het zien of niet.

jager
    Bijdrager

Ik ben niet ongelukkig met de mededeling dat Thomassen niet naar Telstar komt. Beperkte speler die niet veel scoort. Alleen wel tegen Telstar.
    Ik ben wel erg benieuwd wie die betere optie is. Ik heb alle eredivisie clubs even doorgelopen en ik zou niet weten welke reservespits beschikbaar en bruikbaar is en betaalbaar is voor Telstar natuurlijk. Maar we zullen het zien of niet.

Ik deel die mening niet. Ijzersterk aanspeelpunt. 

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.