sailorfan

Aangemaakte reacties

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Supportersvereniging #8351
    sailorfan
    Bijdrager

    Wat kan een groep enthousiastelingen doen? zonder die verplichtingen die bij een oude structuur van vereniging horen? gewoon aan de slag met iets doen . In de corona tijd het woord ” Telstar’. hoog houden. niet letterlijk die bal maar wel met bepaalde manieren de naam levend houden in de regio. Wie doet mee?

    1. Vorm een club die elke week een spandoek hangt op het belende viaduct.
    2. Je eigen omgeving: vertel tegen elke wannawee fan en die hard dat ie een telstar logo in de auto dient te hangen. Trek bij mooi weer altijd een T-Tshiret aan en bij slecht weer altijd een sjaal of muts met logo. Laat `zien.
    3. Ontwikkel samen die trots. Dat doe je door eigen waarde en je af te zetten tegen de omliggende clubs. Ik zag een mooie logo van je bent pas stoer als…en crew niet die slappe hap van ‘ telstar hoort erbij’. neen. Telstar is het. Houd dit vol. cre√ęr massa.
    4. Elke wedstrijd een supporters initiatief : vlaggetjes, groot spandoek, vuurwerk.
    nog meer als ik mijn derde borrel op heb…..

    en nee, kom er niet bij met dat gewauwel als ‘ voor iedereen’. voorzitters niet hebben etc.. oude tijden. nieuwe tijden? vorm een beweging van die 20%, 60% volgen altijd als die er is en 20% is altijd dwars en laat je links liggen en benoem je tot een meeloper van Ajax, AZ of een MasterCard club.

    We zullen wel moeten.

    Als ik door IJmuiden en omstreken rij zie ik nergens een teken van ‘ Telstar’. de actie van overal een sticker plakken is voorbij, een A3 aankondiging wedstrijd bij de winkeliers is er niet meer een reclamebord langs de weg te duur wss, trainingspakken niet te koop met het logo en de legale graffiti van de gemeente bestaat uit smiley’s.

    zelfs op het bekende viaduct hangt niet elke week iets van ‘ support Telstar’

    die gekken zoals wij met een logo aan de achteruitkijkspiegel op 1 hand te tellen en tijdens wedstrijden dragen ze in Helmond meer ‘ sport’. shirts dan op onze wedstrijddag .

    dat heb je om te keren, wij trouwe supporters met de afdeling marketing ūüėÄ zorg ervoor dat bij elk willekeurig rondje in de omgeving dat je tien keer Telstar ziet. Zorg ervoor dat van een klas kids er altijd 1 met een T-shirt (of beter trainingspak) op gym gaat. Zorg ervoor dat elke trouwe fan het woord en het logo uitdraagt.

    Ja idd, klinkt allemaal analoog . Hetzelfde geldt voor online. zorg dat van 90% van je kaartkopers een like heeft of volgt.

    In Jomanda taal; verspreid het logo’ .

    Effect? talk of the town en de volgende stap[ is erbij horen.

    ff in het kort een onderdeel. Hoe? laten we hierover discussi√ęren onderling en samen met de club. Immers marketing technisch gesproken heb je niet meer een product Telstar bij gebonden klanten. Je zult een ‘ nieuw product’. moeten lanceren en dat kost je 20% van je omzet. dat kan je in geld uitdrukken of in effort van ons allemaal.

    In reactie op: Competitiewedstrijden Telstar 1 #7892
    sailorfan
    Bijdrager

    idd, gewoon doen….extra 12de man erbij en we staan op 10! en zeker in deze tijd geldt: hoe meer man hoezeer vreugd/geld/bek houden/….

    kortom dat Telstar gevoel weer cre√ęren!

    In reactie op: Competitiewedstrijden Telstar 1 #5581
    sailorfan
    Bijdrager

    hoofd koel houden vandaag, focus. 3 punten. feest vieren ergens in mei.

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door sailorfan.
    In reactie op: Competitiewedstrijden Telstar 1 #5156
    sailorfan
    Bijdrager

    MVV getergd, Telstar in de 67de hemel……….oei kan bak of stuurboord uit gaan…….

    In reactie op: Supportersvereniging #4553
    sailorfan
    Bijdrager

    helemaal gelijk, beide.

    Nieuw leven als onderdeel om de naam ” Telstar'. weer te laten leven ipv de volgende Champion Leaque wedstrijd tussen Mastercard en Fly Emirates.

    Alleen………niet meer in de oude vorm van vereniging promoten. Mss wel als formeel statuut immers de mensen van tegenwoordig worden niet meer lid, geven een like etc en willen een flexibele beweging vormen.

    Kortom promoot het anders. iets als ' support movement Telstar' , mensen kunnen zich aan binden met een like of iets dergelijks. start met een paar gekken die iets leuks doen, komen altijd vrijwilligers bij. de rest is altijd volger. zolang je die maar hebt, kosteloos en acties financieren op basis van crowd funding.

    Acties?¬† een groot spandoek ala de graafschap. kost tijd maar dan heb je ook wat. talk of the Town en je staat op ieders netvlies. koop vlaggetjes om te zwaaien, logo telstar, logo sponsor. herbruikbaar voor de volgende ' tiffosi actie'. helaas door de corona wat minder……

    Kort samengevat. een clubje gekken bij elkaar, ga er vanuit dat de rest allemaal volgers zijn. richt je op de Quick Wins (weinig effort, veel winst) zoals tifosi acties.

    In reactie op: Corona en Stadionbezoek #4527
    sailorfan
    Bijdrager

    yep. stukje bij stukje  ;)

    als ik door IJmuiden en omstreken rij zie ik nergens een teken van ' Telstar'. de actie van overal een sticker plakken is voorbij, een A3 aankondiging wedstrijd bij de winkeliers is er niet meer een reclamebord langs de weg te duur wss, trainingspakken niet te koop met het logo en de legale graffiti van de gemeente bestaat uit smiley's.

    zelfs op het bekende viaduct hangt niet elke week iets van ' support Telstar'

    die gekken zoals wij met een logo aan de achteruitkijkspiegel op 1 hand te tellen en tijdens wedstrijden dragen ze in Helmond meer ' sport'. shirts dan op onze wedstrijddag .

    dat heb je om te keren, wij trouwe supporters met de afdeling marketing  :D zorg ervoor dat bij elk willekeurig rondje in de omgeving dat je tien keer Telstar ziet. Zorg ervoor dat van een klas kids er altijd 1 met een T-shirt (of beter trainingspak) op gym gaat. Zorg ervoor dat elke trouwe fan het woord en het logo uitdraagt.

    Ja idd, klinkt allemaal analoog . Hetzelfde geldt voor online. zorg dat van 90% van je kaartkopers een like heeft of volgt.

    In Jomanda taal; verspreid het logo' .

    Effect? talk of the town en de volgende stap[ is erbij horen.

    ff in het kort een onderdeel.¬† Hoe? laten we hierover discussi√ęren onderling en samen met de club. Immers marketing technisch gesproken heb je niet meer een product Telstar bij gebonden klanten. Je zult een ' nieuw product'. moeten lanceren en dat kost je 20% van je omzet. dat kan je in geld uitdrukken of in effort van ons allemaal.

    In reactie op: Corona en Stadionbezoek #4525
    sailorfan
    Bijdrager

    ik vond de opkomst tegen vallen. lege noordtribune. als je de 1000 wilt halen aan toeschouwers zal er in de promotie wat meer moeten gebeuren. ik ben anders bang dat het kleine wat er in de omgeving leeft aan Telstar trouw ook niet meer terugkomt op deze manier.

    Wij oude blanke grijze mannen, met alle respect, komen altijd……..maar de jeugd en andere potenti√ęle telstar aanhangers komen niet meer, geen binding en geen opvoeding met het telstar supporter zijn.¬† 60 % is voor Ajax (meelopers) 20% AZ (boven het kanaal zijn we ze kwijt) en 20% voor Telstar .

    de promotie die Telstar uitstraalt is gericht op, met alle respect, de witte blanke grijze man met het cult concept.

    Daar win je de oorlog niet mee in deze wereld van binding aan je club.  Daar heb je een wat ' agressieve benadering'. bij nodig. Ook met kleine middelen lukt dat, kwestie van richting kiezen en durven. Ik kom er op terug.

    In reactie op: Competitiewedstrijden Telstar 1 #4569
    sailorfan
    Bijdrager

    idd, van doorn behalve die ene pass soms te slapjes en te traag in zijn spel.

    de jonge honden hopelijk elke wedstrijd slimmer en gedrevene om de achterlijn bij het doel te halen.

    In reactie op: WEDSTRIJD CHAT (tijdens wedstrijden) #4573
    sailorfan
    Bijdrager

    dit ipv juichen?

    ga toch telstar roepen, lekker puh

    In reactie op: Competitiewedstrijden Telstar 1 #4565
    sailorfan
    Bijdrager

    en niet in Jonk val lopen……

    In reactie op: Fanshop #4564
    sailorfan
    Bijdrager

    retro cool shirt met de noordzee vis! toppertje op de camping van de zomer  :D

    In reactie op: Fanshop #4563
    sailorfan
    Bijdrager

    voor het seizoen begint: de shirts in de aanbieding en de social media overspoelen met ' koop het ' . en de trots erbij.
    in de herfst de sjaals, dubbelfunctie ivm de opkomende griepjes en verkoudheden in dat jaar getijde.
    voor de kerst en zeker nu, de mutsen in de aanbieding en aangeprezen. heerlijk warm en altijd een gesprek heb je gedragen buiten de wedstrijden.
    en in het voorjaar weer de tshierts voor het zomer gevoel.

    Erop inkopen, goede aanbiedingen (prijs iets hoger er buiten, op de genoemde periodes in de aanbieding) , enthousiast verspreiden in de herhaling via de mediakanalen. Met daarin de trots aanspreken van de potenti√ęle koper. (mijn muts geeft altijd aanleiding tot een gesprek in Haarlem¬† :))

    Een stukje marketing die je geen drol kost maar wel wat stuivers meer en binding van supporters meer.

    In reactie op: Selectie seizoen 2018-2019 #4508
    sailorfan
    Bijdrager

    Top , die verwachting had ik ook niet . Wel hopelijk wat meer balans en dreiging op de helft tegenstander. Aan de andere kant wat hoop op versterking middenveld. De techniek van Scott en het inzicht van Plattje naar voren gericht  :)

    In reactie op: Uitwedstrijden: Vervoer & Kaartverkoop #4561
    sailorfan
    Bijdrager

    Idd, ik zal me ook eens bemoeien als fan  :)
    ik wil best wel uitwedstrijden bezoeken maar de informatie is niet uitnodigend, laat en zeker niet informatief . Gemiste kans om wat meer binding en wat meer supporters te verleiden. Excuus, dat was het afbrekende en nu het opbouwende dan  ;D

    Suggestie om aan te geven door Telstar om het meer in de social media op tijd te plaatsen met de oproep dat het leuk is, supporters bind voor jong en oud en natuurlijk een leuk avondje uit is ilv idols duf op de bank kijken. Daarnaast de info hoe het werkt, waar je moet zijn bij de betreffende club en dat het safe is voor een ieder.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)