Competitiewedstrijden Telstar 1

TELSTARFANS | Voor en door Witte Leeuwen Forum Wedstrijden Competitiewedstrijden Telstar 1

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    AdjeRemSr.
    Bijdrager

We mogen weer!

sailorfan
    Bijdrager

en niet in Jonk val lopen……

AdjeRemSr.
    Bijdrager

Wat is dat voor een val?

Puntje in dit stadium lijkt me prima?

Baywatch62
    Bijdrager

Inderdaad mooi puntje, viel me zeker niet tegen. Nog niet dominant in balbezit denk kwam denk ik doordat het voorin nog niet staat, Plet had helaas moeite met het vasthouden van de bal. Bronkhorst verrassing 2 doelpunten. Vind Cargo aanwinst, van Doorm ik weet het niet zo. Heeft wel het inzicht echter zijn passes en schoten zijn vaak te slap en komen dan of niet aan of zijn makkelijk te onder scheppen. Ben benieuwd wat Soto gaat brengen.

sailorfan
    Bijdrager

idd, van doorn behalve die ene pass soms te slapjes en te traag in zijn spel.

de jonge honden hopelijk elke wedstrijd slimmer en gedrevene om de achterlijn bij het doel te halen.

Eindhoven uit. Dat is toch wel de classico van de eerste divisie. Wedstrijd zou aardige indicatie moeten zijn waar we staan

Skippy
    Bijdrager

Achterin wel aardig, voorin nog steeds niets?

sailorfan
    Bijdrager

MVV getergd, Telstar in de 67de hemel……….oei kan bak of stuurboord uit gaan…….

AdjeRemSr.
    Bijdrager

Ja, dat hoor je vaak; dat een ploeg getergd is na zo’n nederlaag. Aan de andere kant heeft dit MVV zo’n matige selectie dat je daar mee gewoon thuis dik kan verliezen.

sailorfan
    Bijdrager

hoofd koel houden vandaag, focus. 3 punten. feest vieren ergens in mei.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door sailorfan.
    AdjeRemSr.
    Bijdrager

Maandag tegen Den Bosch kan wel weer een kraker worden. Maar dat riep ik ook voor MVV thuis😂.
    Maar zie hoe hoog we staan nu. Noordtribune ook zonder Support63 kaart te bezoeken. Doen!!

sailorfan
    Bijdrager

idd, gewoon doen….extra 12de man erbij en we staan op 10! en zeker in deze tijd geldt: hoe meer man hoezeer vreugd/geld/bek houden/….

kortom dat Telstar gevoel weer creëren!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.