Het ‘Hoe gaat het eigenlijk met?’ Topic

TELSTARFANS | Voor en door Witte Leeuwen Forum Spelers en Staf Het ‘Hoe gaat het eigenlijk met?’ Topic

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    jager
    Bijdrager

Kaloudis Lemonis kwam niet aan spelen toe bij Telstar en mocht tijdens de winterstop vertrekken. Heeft onderdak gevonden bij Doxa Dramas op het tweede niveau in Griekenland.

jager
    Bijdrager

Serie B side Ascoli are in talks with Chelsea for the signing of Kyle Scott.

The 21-year old midfielder is currently on a season-long loan at SC Telstar in Holland where he’s scored two goals in 14 appearances.

jager
    Bijdrager

Facundo Lescano speelt de rest van het seizoen voor Potenza Calcio in de Italiaanse Serie C

jager
    Bijdrager

Hamdaoui wacht op duidelijkheid van De Graafschap: ‘Ik wil meer spelen’

NAVATA – Mohamed Hamdaoui hoopt snel duidelijkheid te krijgen over zijn toekomst bij De Graafschap. De aanvaller komt de laatste maanden niet voor in de plannen van hoofdtrainer Henk de Jong en is bij de Doetinchemse eredivisionist een van de logische kandidaten om in de winterstop verhuurd te worden.

,,De eerste seizoenshelft is voor mij teleurstellend verlopen”, zegt de 25-jarige Hamdaoui, in de zomer overgekomen van eerstedivisionist Telstar. De linksbuiten begon in het derde competitieduel met FC Groningen (0-1 nederlaag) in de basis, maar kwam daarna nog slechts drie keer als invaller binnen de lijnen. 

,,Ik draaide een goede voorbereiding, maar had de pech dat ik een week voor de competitiestart vocht in mijn knie kreeg na een botsing. Daarna heb ik niet kunnen laten zien wat ik in me heb. Het is frustrerend om steeds vanaf de bank te moeten toekijken. Ik had gehoopt dat ik een tweede kans zou krijgen en meerdere wedstrijden op rij bleef staan, maar dat is helaas niet gebeurd. Ik wil meer spelen. Maar ik verwijt niemand iets en leg de schuld bij mezelf.”

Plannen

Hamdaoui maakte zijn speelminuten in de laatste drie maanden louter in het Doetinchemse beloftenteam. De aanvaller hoopt snel in gesprek te gaan met trainer De Jong. ,,Of ik zelf wil vertrekken? Ik heb nog niet gehoord wat de plannen van de club zijn voor de tweede seizoenshelft en voor die tijd ga ik niet roepen wat mijn wensen zijn.”

jager
    Bijdrager

Swansea City are keen to sign Chelsea youngster Kyle Scott this month after the player rejected a move to Italy.

According to Football Insider, the Championship side are admirers of Scott and are looking to add him to their ranks for the second half of the season.

Scott had been attracting interest in Italy’s second tier after impressing at Dutch side Telstar.

el professor
    Bijdrager

Swansea City are keen to sign Chelsea youngster Kyle Scott this month after the player rejected a move to Italy.

According to Football Insider, the Championship side are admirers of Scott and are looking to add him to their ranks for the second half of the season.

Scott had been attracting interest in Italy’s second tier after impressing at Dutch side Telstar.

dat laatste zinnetje is wel mooi, alsof hij nu bij ons weggekocht wordt omdat hij zo goed speelde  ;D

jager
    Bijdrager

Bristol Post are reporting Ryan Seager is on trial with Bristol Rovers after his loan spell at Telstar ended. #saintsfc https://t.co/llakB3roSM

Telstarfans
    Bijdrager

“Tell me how did he fail #played 14 times and had other clubs asking to sign him on loan, the manager was for sure aware he was leaving jan”

Vader Scott is niet zo gecharmeerd van het feit dat IJmuider Courant zijn zoon een mislukking noemt. En terecht, een jonge jongen die voor het eerst vaste waarde is in een eerste elftal, tot de beteren op het veld hoorde. Kun je wel hopen dat hij uit het niets je slechtdraaiende elftal gaat dragen, maar als dat niet lukt is het niet meteen een mislukking. Alles wat er gebeurt op het middenveld sinds zijn vertrek, dat is een mislukking.

Telstarfans
    Bijdrager

Bristol Post are reporting Ryan Seager is on trial with Bristol Rovers after his loan spell at Telstar ended. #saintsfc https://t.co/llakB3roSM

Vandaag gescoord in zijn eerste proefwedstrijd  ::) 😮

jager
    Bijdrager

Home › Gelderland › De Graafschap zet vier spelers in de etalage

De Graafschap zet vier spelers in de etalage

Gepubliceerd: 16-01-2019 12:01. Bijgewerkt: 16-01-2019 12:21

Liban Abdulahi, Robert Klaasen en Myenty Abena mogen van De Graafschap uitkijken naar een andere club. Daarnaast mag Mohamed Hamdaoui op huurbasis vertrekken.

“Links en rechts is al geïnformeerd naar spelers”, aldus manager voetbalzaken Peter Hofstede. “Maar nu hebben we het pas definitief aangegeven bij de spelers zelf, dus ik verwacht dat dat de komende dagen meer gaat worden.” Klaasen, Abdulahi en Abena beschikken allen over een aflopend contract bij de club. Hofstede geeft aan dat van het drietal alleen voor verdediger Abena mogelijk nog een toekomst is bij De Graafschap. “Maar op dit moment speelt hij niet, dus daar moeten we goed over nadenken.”

Hamdaoui kwam afgelopen zomer over van Telstar en heeft een doorlopend contract in Doetinchem. “Voor zijn ontwikkeling moet hij gaan spelen en dat wil hij zelf ook”, aldus Hofstede. Abena en Klaasen zijn bezig aan hun tweede seizoen bij de Superboeren, maar kunnen in de eredivisie niet rekenen op veel speelminuten. Abdulahi kwam begin dit seizoen bij De Graafschap, maar maakte nooit zijn debuut.

Home › Gelderland › De Graafschap zet vier spelers in de etalage

Liban Abdulahi, Robert Klaasen en Myenty Abena mogen van De Graafschap uitkijken naar een andere club. Daarnaast mag Mohamed Hamdaoui op huurbasis vertrekken.

“Links en rechts is al geïnformeerd naar spelers”, aldus manager voetbalzaken Peter Hofstede. “Maar nu hebben we het pas definitief aangegeven bij de spelers zelf, dus ik verwacht dat dat de komende dagen meer gaat worden.” Klaasen, Abdulahi en Abena beschikken allen over een aflopend contract bij de club. Hofstede geeft aan dat van het drietal alleen voor verdediger Abena mogelijk nog een toekomst is bij De Graafschap. “Maar op dit moment speelt hij niet, dus daar moeten we goed over nadenken.”

Hamdaoui kwam afgelopen zomer over van Telstar en heeft een doorlopend contract in Doetinchem. “Voor zijn ontwikkeling moet hij gaan spelen en dat wil hij zelf ook”, aldus Hofstede. Abena en Klaasen zijn bezig aan hun tweede seizoen bij de Superboeren, maar kunnen in de eredivisie niet rekenen op veel speelminuten. Abdulahi kwam begin dit seizoen bij De Graafschap, maar maakte nooit zijn debuut.

Hamdaoui terughalen zou prima zijn. Maar ik begreep dat Telstar dat niet gaat doen om voor mij onduidelijke redenen. De andere 3 spelers zijn van het zelfde niveau als de huidige Telstar spelers.

Baywatch62
    Bijdrager

Uuuh geen Mo dat zou jammer zijn. Misschien zoekt men ook al versterking voor het volgende seizoen en niet voor een half jaartje. 

jager
    Bijdrager

Home › Gelderland › De Graafschap zet vier spelers in de etalage

“Links en rechts is al geïnformeerd naar spelers”, aldus manager voetbalzaken Peter Hofstede. “Maar nu hebben we het pas definitief aangegeven bij de spelers zelf, dus ik verwacht dat dat de komende dagen meer gaat worden.” Klaasen, Abdulahi en Abena beschikken allen over een aflopend contract bij de club. Hofstede geeft aan dat van het drietal alleen voor verdediger Abena mogelijk nog een toekomst is bij De Graafschap. “Maar op dit moment speelt hij niet, dus daar moeten we goed over nadenken.”

Hamdaoui terughalen zou prima zijn. Maar ik begreep dat Telstar dat niet gaat doen om voor mij onduidelijke redenen. De andere 3 spelers zijn van het zelfde niveau als de huidige Telstar spelers.

Ik denk dat de prioriteit op andere posities ligt.

jager
    Bijdrager
    Quote:
    Jerdy Schouten heeft na een paar maanden Eredivisie al de interesse van Fiorentina gewekt, zo werd medio december bekend. De belangstelling vanuit Florence is enigszins opmerkelijk, daar de 21-jarige middenvelder van Excelsior tot vorig jaar zomer voor Telstar uitkwam en zodoende pas enkele maanden ervaring op het allerhoogste niveau heeft.

“Dat vleit je natuurlijk. Het is een mooie club, maar ik ben er niet al mee bezig om nu al zo’n stap te willen maken”, vertelt Schouten in gesprek met De Telegraafover de berichten inzake Fiorentina. “Ik heb pas veertien wedstrijden in de Eredivisie gespeeld. Ik wil minimaal een heel seizoen laten zien wat ik waard ben en dan zullen we wel kijken wat er gaat komen.”

La Viola heeft Schouten al sinds het begin van het seizoen op het oog, zo verzekerden Italiaanse media een maand geleden. De Serie A-club heeft de middenvelder, die in de jeugd van ADO Den Haag speelde, de afgelopen maanden via scouts uitgebreid aan het werk gezien. Fiorentina is onder de indruk geraakt van de voetballende kwaliteiten van Schouten, maar ook van zijn aantallen geslaagde tackles en balveroveringen.

“Jerdy is wel een beetje de verrassing van dit elftal. Hij is een van de spelers die het voetbal brengt dat we graag spelen. Jammer dat hij aan het einde van de eerste seizoenshelft geblesseerd raakte”, erkent Luigi Bruins. Excelsior, dat in december elke van de drie Eredivisie-duels verloor, staat veertiende.

[quote]

jager
    Bijdrager

ODIN’59 heeft in Anthony Correia de opvolger gevonden voor de aan het eind van het seizoen vertrekkend trainer Richard Plug. Correia is momenteel werkzaam als hoofdtrainer bij zaterdag derdeklasser vv IJmuiden en als assistent-trainer bij Telstar. Hij tekent een contract voor een jaar.

De 36 jarige, in Paramaribo geboren, Correia kwam als voetballer 352 keer in actie voor Telstar, hij speelde gedurende zijn hele actieve loopbaan, die in totaal 15 jaar duurde, bij de ploeg uit Velsen-Zuid. In de jeugd speelde hij o.a. bij OG en Velsen.

Anthony ziet het als een mooie uitdaging: “ODIN’59 is een mooie club in de regio, ik ken er een behoorlijk aantal spelers. Toen ik hoorde dat Richard ging stoppen heb ik hem meteen gebeld en hij vertelde dat ik gewoon moest solliciteren”.  

ODIN’59 ziet in Correia de ideale opvolger van de ervaren Richard Plug. Correia is een jonge ambitieuze trainer die zich graag verder wil ontwikkelen en de club plus de regio goed kent. 

We wensen Anthony veel succes. 

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.